tisdag 6 januari 2009

God Morgon till alla!

Då var det vanlig dag igen, alltså ingen helgdag menar jag ju då! Och dags att ta tag i livet lite mer igen. Är ju arbetslös nu men det verkar som om sysselsättning inte är mitt problem....alla drar i mig från alla håll och kanter. Ja ja det löser sig....Idag ska alla papper iväg till a-kassan osv...och det tar ju lite tid då det inte bara är och fylla i ett papper utan det ska fyllas i rätt oxå...inte alltid det man själv tycker är rätt. När jag var på arbetsförmedlingen i måndags var jag glad att jag tillbringat en hel eftermiddag framför datorn och fyllt i deras formulär och skrivit cv och en massa annat. Det tog knappt 15 minuter för att skriva in mig och det brukar ta betydligt längre tid annars! Och nu får vi se vart detta leder...förhoppningsvis till något nytt och spännande!

Men nu har jag inte tid längre nu ska jag iväg och göra lite nytta tillsammans med en kompis. Och det är inte fel och vara lite nyttig....

Gossekramar till alla som jag känner
till alla andra oxå

Tjingeling

Inga kommentarer: