måndag 1 december 2008

Morgonstunden........

God morgon världen och alla som jag känner!

Idag är det dax för min lilla Fis att åka till doktorn och klippa strängen. Och jag är så glad att det är dax. Kanske en hel natts sömn inte hade suttit helt fel. Men vi får se ikväll, det kan sluta precis hur som helst!

Iallafall så är de fantastiska smörgåstårtorna gjorda. Synd att han stack iväg med dem innan jag hann fota dem men det kommer flera.

Och lite ny hårfärg fick Patrik oxå igår och det vill jag lova, det blev fint! Men samma sak där, han har blivit kameraskygg....


Det utbröt nästan fullt slagsmål när jag tog fram kameran! JAG VANN !



Annars var kvällen lugn och fin igår och nu är mitt stora projekt att få upp stakarna och stjärnorna, göra mitt julpyssel, storstäda och torka fönsterna och framförallt ska jag ha det lite bra också hade jag tänkt!

Bamsekramar till er alla där ute som gick upp denna taskigt regninga grå morgon!
Snart blir det solsken!

Inga kommentarer: