onsdag 3 december 2008



God morgon ..........



Då var det dax för nästa julbordshelg. Ännu en lång helg av skinkor och laxar och sillar. Och inget myspys så långt ögat kan nå! Trist. Skulle varit på kalas på lördag men det får bli en annan gång, synd bara att de åker bort över jul och nyår så det får bli nästårs presenter istället.



Men igår fick jag upp lite ljus och värme i mitt hem. Stjärnor och ljusstakar åkte fram. Äntligen!



Nu behöver man inte känna sig utanför i gannskapet något mer! Det är väl märkligt vad folk kan tycka och tänka när man inte har julpyntat i sina fönster. Det är ju faktiskt upp till var och en hur man vill göra med det, men ändå ska det påpekas av någon granne att hon där, hon har inga ljustakar i sitt fönster. Det behöver ju inte de bry sig med! Alla har kanske inte samma intryck av julen och alla ser det inte som en glädjens tid! Strunt samma, mina stjärnor lyser iallafall som stjärnor på himlen och jag tycker det är jättemysigt!



Fisen nyopererad! Här e sååååååååå tyst. Inget vrålande efter karlar här inte! Allt gick jättebra för henne. Det är skönt att ha det gjort. Och den stackarn har gått och dragits med en urinvägs infektion också den stackarn. Men nu ska hon bli frisk och fin igen det lilla livet! Dessutom har hon fått tillbaka sitt gamla rum så hon mår som en prinsessa! Hon har inte lämnat sängen där på en hel dag! Min rara lilla rumpnissa!



Ha en underbar dag alla som finns där ute.....



Imorgon e det fredag!



Kramar

2 kommentarer:

Lina sa...

Jag kommer att vara på smyge på lördag :)

liolina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.