onsdag 26 november 2008


Hej alla världsmedborgare!


Det är bara lilla jag som skriver.


Är lite ny på detta men det ska säkert ordna sig ändå.


Jag är 38 år och singel, bor tillsammans med min hopplösa katt Fisen i en 3a i Trelleborg och har det helt underbart.......

Och egentligen borde jag legat och sovit i min säng om det inte var så att min hemska katt hade bestämt sig för att just inatt ska jag plåga min mamma med dessa hemska läte som bara hon kan göra ifrån sig.

HON VILL JU BARA HA EN KARL........!

Imorron blir det samtal till veterinären och sen sterilisering så fort som möjligt för jag orkar inte höra dessa läten och skrikande mer!

Jag blir tokig!!!!!!!!!!!!!!

Nu är det öronproppar på och kudden igen som gäller!

Tjingeling

1 kommentar:

Lina sa...

jaså, du har också skaffat dig en blogg :)