lördag 29 november 2008

Ett vintervackert Smyge
Min moster och min mamma

Den fortfarande fertila katten


God morgon alla världmedborgare och min bloggkompis Lina!

Idag är det söndag och återigen dax att lägga upp julbord på Smygehus Havsbad!

Idag ska jag ta lite foto på bordet och visa er hur vackert det kan vara.

Och så kommer min mamma idag tillsammans med sin syster och sina fantastiska grannar och ska äta julbord. Det tycker jag ska bli kul!

Katten hörs fortfarande men det blir åka av till veterinären på tisdag! Då ska kattskrället bli opererat!

Det är inte så att jag inte tycker om min katt jag älskar min katt men det hade varit jättebra om hon sov när jag sover och kanske lite tystare under tiden hon inte sover, så hade jag varit nöjd!

Nu är det duschen och jobb som gäller!

Kramar till er alla!

Inga kommentarer: