söndag 7 juni 2009




God morgon eller vad man nu säger när kl snart är elva...!!

Äntligen fick jag skrivit min lägenhet igår och nu ska det flyttas utav bara den...men det tar så emot att börja packa idag! Undrar varför...??? Men det är väl bara att ta sig i kragen och sätta fart!
Har inte varit här och skrivit på jättelänge igen och ingen blogg utan inlägg eller hur!

Imorron ska jag på anställningsintervju igen...faktum är att jag tycker det är så himla kul att söka jobb. Har ju inte gjort detta på nästan 20 år så det är väl dags för ett ryck i rätt riktning. Man behöver en spark i häcken ibland!! Fast den behöver ju inte vara av det baksluga slaget! Men det tar ödet själv hand om det behöver jag inte bry mig om nu!

Idag ska jag packa köket och sovrummet och försöka få iväg alla lösa grejor till nya lägenheten. Det ska bli så skönt att komma iväg! Den 18 juni ska jag vara ute ur lägenheten så det börjar bli lite panik...tror jag haha!

NÄ...nu är det dax!

Njut av er söndag alla ni som är lite bakis efter nationaldagen eller kanske i första hand fotbollen (KATASTROF)!!!

Kramelikram

1 kommentar:

Glosapi sa...

Då håller vi tummarna för att det går bra på anställnings intervjun imorgon. :) "tummar"

Ja, matchen igår var inget att hurra för..

Kram